среда, 11 января 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Я в ході навчання засвоїла такі поняття як формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів. Заповнювали Плани у своєму Портфоліо(Діяльність учнів), розділ Навчальні цілі, розділ Оцінювання. Формували Цілі оцінювання, Створювали Инструменти для оцінювання (Таблиця ЗХД, асоціативний кущ ), Створювали презентацію для оцінки початкових знань учнів.

1 комментарий:

  1. Добре. Ви переказали всі види діяльності, що ми виконували протягом 2 половини дня. АЛЕ це не рефлексія навчання. Рефлексія - це, в першу чергу, оцінка своєї роботи (а не перерахування її).
    Спробуйте проаналізувати наскільки Ви засвоїли інформацію, що для Вас було найлегшим, чому (можливо навички роботи добрі, можливо швидко засвоюю нову інформацію). Що виявилося найважчим, які причини тому я бачу? З якого приводу у Вас залишилися незрозумілості? Які сподівання з приводу матеріалу, що буде розглянуто у наступних модулях?

    ОтветитьУдалить